Voedselvergiftiging Harry Potter-ster

Een vervelende tijd voor Daniel Radcliffe. De Harry Potter-ster heeft twee dagen in het ziekenhuis doorgebracht vanwege een voedselvergiftiging. Dit meldt The Sun.

De 20-jarige acteur was in New York om het Trevor Project, een liefdadigheidsinstelling voor lesbische vrouwen, homoseksuele mannen en transseksuelen, te steunen toen hij zich niet goed voelde. Radcliffe werd in een ziekenhuis in New York opgenomen en behandeld voor uitdroging.

De Harry Potter-ster vloog zondag terug naar Londen en volgens een medepassagier in het vliegtuig zag de acteur er lijkbleek uit. “Hij zei dat hij dacht dat hij dood ging. De acteur zat ook bijna de hele tijd op het toilet”, aldus de passagier.

Bekijk de reacties (0)

Gerelateerde berichten