Weekblad wil geld zien van Schoemacher

Het conflict dat Robert Schoemacher heeft met weekbald Party is nog lang niet ten einde. Het blad meldde in 2004 dat Schumacher een buitenechtelijk kind heeft. De cosmetisch arts ontkende dit bericht toen en liet het roddelblad een schadevergoeding betalen van 5000 euro.

Afgelopen week bleek echter dat Party het wel degelijk bij het rechte eind had. Nu wil het roddelblad die 5000 euro weer terug zien. Robert leek daar eerst op in te gaan, maar nu blijkt hij toch niet te willen betalen.

Bekijk de reacties (0)

Gerelateerde berichten