Cosmeticalijn Kardashians in opspraak

De zusjes Kardashian moeten de merknaam wijzigen van de cosmeticalijn die ze volgende maand op de markt brengen. De naam Khroma Beauty van de budgetcrème lijkt te veel op de veel duurdere producten van Chroma Makeup.

Michael Rey, mede-eigenaar van Chroma Makeup, vertelt aan TMZ dat het exclusieve merk in 12 jaar een klantenkring in het rijke Beverly Hills heeft opgebouwd. De Kardashians zaaien alleen maar verwarring met hun budgetproducten, klaagt de ondernemer. Hij vreest dat zijn klanten weglopen, omdat ze zich zullen schamen voor de naam van hun make-up.

De ondernemer hoopt dat de Kim, Kourtney en Khloé de naam van hun cosmeticalijn zullen wijzigen. Hij heeft nog geen contact met ze opgenomen, maar heeft wel alvast een juridisch team ingehuurd om een stokje te steken voor de plannen van de beroemde realityzusjes. Hij heeft daarnaast zijn klanten geïnformeerd dat hun favoriete make-up niets te maken heeft met het goedkope spul uit de potjes en flesjes van de Kardashians.

De zusjes hebben nog niet gereageerd op de ophef.

(BuzzE)
Bekijk de reacties (0)

Gerelateerde berichten