Kim, Khloé en Kourtney Kardashian verdienen flink aan hun gesponsorde posts op Instagram. De realitysterren zijn zo gewild dat merken en bedrijven bereid zijn tonnen te betalen voor de promotie van een product of dienst door de dames, zo weet Us Weekly.Volgens directeur Michael Heller van het digitale marketingbedrijf Talent Resources betalen bedrijven tot wel een half miljoen dollar voor een promotiecampagne door Kim Kardashian. De 36-jarige tv-ster heeft 94,8 miljoen volgers op Instagram, voor deze bedrijven een enorme hoeveelheid potentiële klanten.Heller vertelt dat met name producten voor gewichtsverlies, zoals een bepaalde groene thee of apparaten om de buikspieren te trainen als warme broodjes verkopen wanneer ze zijn aanbevolen door de dames. "Dan is het product vrijwel meteen uitverkocht", aldus de digitale strateeg.Het imago en de beroemdheid van de zusjes Kardashian geeft ze de luxe om nee te zeggen tegen merken of producten die hen niet aanstaan. "Ze werken alleen met merken en bedrijven die passen bij hun lifestyle", zegt Heller die vertelt dat de sponsordeals zo'n kwart van het inkomen van de Kardashians bedraagt.(BuzzE)